ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ

Οφείλω να πω, πως η πρώτη μου επαφή με ανθρώπους της τέχνης, δεν μου άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις.

Ήταν η πρώτη ομαδική που διοργάνωσε ο δήμος Κορίνθου στη Δημοτική Πινακοθήκη.

Είχα αγωνία για τυχόν κριτική που θα δεχόμουν, καλή ή κακή και αμηχανία νομίζοντας ότι θα βρισκόμουν στο πλάι ζωγράφων γνωστών στη Κορινθία. Αντιμετώπισα την αδιαφορία. Τίποτα δεν ήταν σαν την καλλιτεχνική φιέστα που περίμενα. Όλοι περιφέρονταν κοιτώντας τα έργα όλων, σε μικρές παρέες, η κάθε μια αποστασιοποιημένη απ' την άλλη, ψιθυρίζοντας τις κριτικές τους.

Νόμιζα πως κάποιος υπεύθυνος θα σύστηνε τους νέους καλλιτέχνες στους παλιούς, ότι θα υπήρχε ένας διάλογος μεταξύ μας, ότι θα έλεγα τις απόψεις μου και θα μου έλεγαν τις δικές τους, ή ότι θα μου έκαναν κάποια κριτική - που θα την άκουγα - και θα είχα την επιλογή να απαντήσω.
Κάποιος που ήθελε να με γνωρίσει περίεργος για τα έργα μου, γιατί είχα τοπία μαζί με εμπρεσιονιστικά, αποδείχτηκε ότι στο μυαλό του είχε φροϋδικά συμπλέγματα κι ότι νόμιζε ότι είχα κι εγώ κι αφού διαπίστωσε το λάθος του, ούτε που μου έδωσε ξανά σημασία!!

Έφυγα νωρίς γιατί δεν υπήρχε ενδιαφέρον.

Αντίθετα με τις ομαδικές με το σύλλογο μου, που κι εκεί στην αρχή ήμουν άγνωστη, γνώρισα άτομα που ενδιαφέρθηκαν να μιλήσουν μαζί μου και να μου κάνουν και την κριτική τους.

Οι ατομικές ήταν καλύτερες. Ίσως γιατί εκεί δεν είχα απαιτήσεις επικοινωνίας με κανέναν. Ο κόσμος έμπαινε, κοιτούσε, έγραφε στο βιβλίο εντυπώσεων κι έφευγε ή με πλησίαζε όποιος ήθελε κουβέντα, απλά πράγματα.

Η Πινακοθήκη Κορίνθου έκανε κάθε χρόνο ομαδική για τους ντόπιους - κι όχι μόνο - καλλιτέχνες, μέχρι το 2008, που με την νέα διοίκηση και τη δικαιογολία της επετείου των 150 χρόνων από την ίδρυση της Κορίνθου, φέρανε μεγάλα ονόματα και οι ντόπιοι καλλιτέχνες απαξιώθηκαν εντελώς.

Η μόνη αίθουσα που απομένει είναι το Λυσίππειο πνευματικό κέντρο της νομαρχίας, αλλά εκεί δεν γίνονται ομαδικές και δεν μπορείς να εκθέσεις μόνο ένα έργο!















Κυριακή 13 Φεβρουαρίου 2011

ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΜΟΥ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΤΟ 2005 & 2007


Ατομική έκθεση στο Πνευματικό Κέντρο Λουτρακίου-Περαχώρας "Μπο Ριβάζ" το 2005.


Στην αίθουσα "Μπο Ριβάζ" 2005.











Ατομική έκθεση ζωγραφικής στο Λυσίππειο Πνευματικό Κέντρο Ν.Α. Κορινθίας, στη Κόρινθο, παρουσία του αντινομάρχη κυρίου Παπαφωτίου.


Στο Λυσίππειο το 2007, με τον σύζυγο μου, Σταμάτη, ο οποίος με ενθάρρυνε και με στήριξε στις προσπάθειες μου.









Στο Λυσίππειο, το 2007, με δημοσιογράφο τοπικού καναλιού.

Στο Λυσίππειο 2007, συνέντευξη με τον φίλο και δημοσιογράφο τοπικού καναλιού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου